ACSUG: Informe de seguimento



Horario da Biblioteca


Plan de autoprotección





ENSINANZAS | Interpretación
  • Plan de estudos do Grao en Arte Dramática na especialidade de Interpretación, segundo establece a Orde do 30 de setembro de 2010. Diario Oficial de Galicia do 11 de outubro de 2010.

    1º curso

    DISCIPLINA MATERIA
    Créditos ECTS
    Horas
    +

    Danza I

    Estudo práctico das diferentes técnicas de Danza. Recoñecemento e estudo do valor expresivo dos elementos e calidades do movemento. O corpo como instrumento creativo na Danza.

    Danza I
    Movemento 3 4
    +

    Danza II

    Estudo práctico das diferentes técnicas de Danza. Recoñecemento e estudo do valor expresivo dos elementos e calidades do movemento. O corpo como instrumento creativo na Danza.

    Danza II
    Movemento 3 4
    +

    Dicción e expresión oral I



    Coñecemento
    anatómico e fisiolóxico do aparato fonador. Recoñecemento e conciencia vocal.
    Relación entre os diferentes sistemas a través dos que se produce o son e a relación
    dos diferentes sistemas e o corpo. Preparación vocal e adestramento. Dominio de
    todos os aspectos da técnica vocal (respiración, resoadores, articulación,
    emisión, etc.)



    Dicción e expresión oral I
    Voz 6 6
    +

    Dicción e expresión oral II



    Coñecemento
    anatómico e fisiolóxico do aparato fonador. Recoñecemento e conciencia vocal.
    Relación entre os diferentes sistemas a través dos que se produce o son e a
    relación dos diferentes sistemas e o corpo. Preparación vocal e adestramento.
    Dominio de todos os aspectos da técnica vocal (respiración, resonadores,
    articulación, emisión, etc.)



    Dicción e expresión oral II
    Voz 6 6
    +

    Interpretación I

    Introdución aos procedementos piscofísicos da  técnica actoral. Comprensión dos principios de acción e conflito dramático e do seu emprego como ferramentas actorais mediante a técnica da improvisación.  Iniciación ás bases do proceso de creación da personaxe.


    Interpretación I
    Prácticas/Sistemas de interpretación 6 6
    +

    Interpretación II

    Introdución nos procedementos piscofísicos da  técnica actoral. Comprensión dos principios de acción e conflito dramático e do seu uso como ferramenta actoral mediante a técnica da improvisación.  Iniciación ás bases do proceso de creación da personaxe. Achegamento ao texto.


    Interpretación II
    Prácticas/Sistemas de interpretación 6 6
    +

    Linguaxe musical I

    Estudo dos principios musicais (ritmo, melodía, harmonía) encamiñados á comprensión, interpretación e creación. Linguaxe Musical: iniciación aos códigos de escrita e lectura musical.

    Linguaxe musical I
    Música e canto 3 4
    +

    Linguaxe musical II

    Estudo dos principios musicais (ritmo, melodía, harmonía) encamiñados á comprensión, interpretación e creación. Linguaxe Musical: iniciación aos códigos de escrita e lectura musical.

    Linguaxe musical II
    Música e canto 3 4
    +

    Literatura dramática I

    font-family:" arial","sans-serif";mso-fareast-font-family:arial;mso-ansi-language:="" gl;mso-fareast-language:ar-sa;mso-bidi-language:ar-sa"="">Estudo dos principais
    textos e autores relevantes da literatura dramática universal dende o Teatro
    clásico grego ata o Clasicismo francés. Atenderase ao seu contexto histórico,
    tanto desde un punto de vista sociopolítico como literario e artístico.
    Prestarase especial atención ao achegamento do alumnado aos textos
    teatrais,  ao seu contido, forma e
    xénero, cunha actitude crítica, creativa e analítica, tendo en conta a
    especificidade das competencias do perfil profesional do intérprete.

    Literatura dramática I
    Historia e teoría da literatura dramática 6 4
    +

    Movemento expresivo I

    font-family:Arial;mso-fareast-font-family:"Times New Roman";mso-ansi-language:
    GL;mso-fareast-language:ES;mso-bidi-language:AR-SA" lang="GL">Recoñecemento do propio
    corpo como ferramenta de traballo actoral. Coñecemento anatómico-fisiolóxico do
    corpo. Quecemento psicofísico do actor. Estudo dos recursos expresivos do
    corpo.

    Movemento expresivo I
    Movemento 6 6
    +

    Movemento expresivo II

    font-family:Arial;mso-fareast-font-family:Calibri;mso-ansi-language:GL;
    mso-fareast-language:ES;mso-bidi-language:AR-SA" lang="GL">Recoñecemento do propio corpo
    como ferramenta de traballo actoral. Coñecemento anatómico-fisiolóxico do
    corpo. Quecemento psicofísico do actor. Estudo dos recursos expresivos do
    corpo.

    Movemento expresivo II
    Movemento 6 6
    +

    Teoría e análise dramática

    font-family:" arial","sans-serif";mso-fareast-font-family:"times="" new="" roman";="" mso-ansi-language:gl;mso-fareast-language:ar-sa;mso-bidi-language:ar-sa"="">Estudo
    teórico e aplicado dos conceptos instrumentais e teorías básicas  para a análise dos textos da literatura
    dramática, afondando na interpretación dos seus trazos formais, estilísticos e
    de xénero e atendendo á especificidade das competencias do perfil profesional
    do intérprete.

    Teoría e análise dramática
    Historia e teoría da literatura dramática 6 4
    TOTAL

    60
    60

    2º curso

    DISCIPLINA MATERIA
    Créditos ECTS
    Horas
    +

    Canto I

    Estudo da técnica do canto e desenvolvemento práctico dos elementos que interveñen: colocación do corpo, respiración, resonancia, fonación, articulación, proxección e afinación.

    Canto I
    Música e canto 3 3
    +

    Canto II

    Estudo da técnica do canto e desenvolvemento práctico dos elementos que interveñen: colocación do corpo, respiración, resonancia, fonación, articulación, proxección e afinación.

    Canto II
    Música e canto 3 3
    +

    Expresión corporal I

    Emprego das ferramentas técnicas na creación escénica a partir das linguaxes corporais. Consolidación das ferramentas adquiridas na materia de Movemento Expresivo e aportación de novas á creación corporal. Aplicación práctica dos mecanismos de leitura e análise do movemento.

    Expresión corporal I
    Movemento 5 6
    +

    Expresión corporal II

    Emprego das ferramentas técnicas na creación escénica a partir das linguaxes corporais. Consolidación das ferramentas adquiridas na materia de Movemento Expresivo e aportación de novas á creación corporal. Aplicación práctica dos mecanismos de leitura e análise do movemento.

    Expresión corporal II
    Movemento 5 6
    +

    Interpretación III

    Adestramento nos procesos psicofísicos da técnica actoral. Estudo práctico das

    técnicas de improvisación. Achegamento á situación imaxinaria e á construcción da

    personaxe a través da acción dramática.

    Interpretación III
    Prácticas/Sistemas de interpretación 6 6
    +

    Interpretación IV

    Adestramento nos procesos psicofísicos da técnica actoral. Estudo práctico das
    técnicas de improvisación. Achegamento á situación imaxinaria e á construcción da
    personaxe a través da acción dramática. 

    Interpretación IV
    Prácticas/Sistemas de interpretación 6 6
    +

    Literatura dramática II



    Estudo dos principais textos e autores relevantes do período da literatura dramática universal considerado, atendendo ao momento histórico en que se crearon, ao seu contido, forma e xénero e tendo en conta a especificidade das competencias do perfil profesional do/da intérprete.

    Literatura dramática II
    Historia e teoría da literatura dramática 3.5 3
    +

    Literatura dramática III

    Estudo dos principais textos e autores relevantes do período da literatura dramática universal considerado, atendendo ao momento histórico en que se crearon, ao seu contido, forma e xénero e tendo en conta a especificidade das competencias do perfil profesional do/da intérprete.

    Literatura dramática III
    Historia e teoría da literatura dramática 3.5 3
    +

    Técnica vocal I

    Dominio de todos os aspectos da técnica vocal (respiración, resoadores, articulación, emisión,etc.). A voz como instrumento creativo. Estudio da dicción: elementos técnicos e expresivos (ortofonía, prosodia, emisión articulada, etc). Dominio das técnicas expresivas aplicadas aos diversos xéneros, estilos, formas de representación e medios audiovisuais.

    Técnica vocal I
    Voz 5 6
    +

    Técnica vocal II








    Dominio de todos os aspectos da técnica vocal (respiración, resonadores, articulación, emisión,etc.). A voz como instrumento creativo. Estudio da dicción: elementos técnicos e expresivos (ortofonía, prosodia, emisión articulada, etc). Dominio das técnicas expresivas aplicadas aos diversos xéneros, estilos, formas de representación e medios audiovisuais. Dominio da comunicación verbal

    Técnica vocal II
    Voz 5 6
    +

    Teoría e historia da arte I

    Panorámica histórica da evolución das manifestacións artísticas durante a Antigüidade, a Idade Media e o Renacemento. Nocións básicas de teoría da arte. Estudo de casos prácticos vinculados coa interpretación.   

    Teoría e historia da arte I
    Historia da arte 3.5 3
    +

    Teoría e historia da arte II

    Panorámica histórica da evolución das manifestacións artísticas desde o Século XVII ata o momento presente. Nocións básicas de teoría da arte. Estudo de casos prácticos vinculados coa interpretación. 

    Teoría e historia da arte II
    Historia da arte 3.5 3
    +

    Teorías do espectáculo I



    Principios teóricos e dimensión práctica da comunicación escénica e audiovisual no


    ámbito da interpretación. Estudo práctico dos principios da linguaxe escénica e


    audiovisual. Análise práctica da creación escénica e audiovisual como fenómenos


    comunicativos: aspectos estéticos e semiolóxicos. Análise práctica de espectáculos e


    procesos metodolóxicos da crítica.

    Teorías do espectáculo I
    Teorías do espectáculo e da comunicación 4 3
    +

    Teorías do espectáculo II


    Principios teóricos e dimensión práctica da comunicación social escénica e audiovisual no ámbito da interpretación. Estudo práctico dos principios sistémicos da linguaxe escénica e audiovisual. Análise histórica das teorías ¡da creación escénica e audiovisual : aspectos estéticos e semiolóxicos. Procesos metodolóxicos da crítica.

    Teorías do espectáculo II
    Teorías do espectáculo e da comunicación 4 3
    TOTAL

    60
    60

    3º curso

    DISCIPLINA MATERIA
    Créditos ECTS
    Horas
    +

    Adestramento vocal I



    Técnicas
    de adestramento para a mellora do uso da técnica vocal adquirida e a ampliación
    da súa capacidade. Xestión da enerxía no uso da voz. Autonomía á hora de
    organizar rutinas de quecemento e adestramento. Capacidade para realizar a
    análise estrutural e de contidos do texto.



    Adestramento vocal I
    Optativa 3 3
    +

    Adestramento vocal II



    Técnicas
    de adestramento para a mellora do uso da técnica vocal adquirida e a ampliación
    da súa capacidade. Xestión da enerxía no uso da voz. Autonomía á hora de
    organizar rutinas de quecemento e adestramento.



    Adestramento vocal II
    Optativa 3 3
    +

    Deseño do personaxe I

    Dominio específico dás ferramentas precisas para o recoñecemento e a
    análise dos signos que emiten o corpo, e o vestido do/a actor/actriz, para a
    súa creación segundo os requirimentos do personaxe. Coñecemento e utilización
    dos principios de estrutura, cor e volume, aplicados, ao vestiario do
    personaxe.

    Deseño do personaxe I
    Deseño do personaxe 4 3
    +

    Deseño do personaxe II

    Dominio das ferramentas precisas para o recoñecemento e a análise dos signos que emiten o corpo, o rostro e o vestido do/a actor/actriz, para a súa adecuación ou modificación en función dos requirimentos do personaxe.

    Deseño do personaxe II
    Deseño do personaxe 4 3
    +

    Dramaturxia I

    Principios xerais da dramaturxia. Análise das distintas formas de espectáculo.

    Análise e composición da acción segundo paradigmas, modelos e referentes diversos: drama de base aristotélica, pièce bien faite, dramaturxias performativas posdramáticas para diferentes modalidades, xéneros e estilos espectaculares (teatro-danza, teatro visual e de obxectos, performance, teatro xestual etc.)
    Análise e composición de personaxes e as súas variantes escénicas.
    Adaptación de materiais diversos para a composición de dramaturxias segundo os paradigmas, modelos e referentes estudados.

    Dramaturxia I
    Dramaturxia 4 3
    +

    Dramaturxia II

    Análise e composición de situacións dramáticas. A trama de acción. O discurso e a acción verbal dos personaxes. As configuracións espazo-temporais. O ritmo na dramaturxia.

    Metodoloxía da adaptación dramática de textos non dramáticos.

    Dramaturxia II
    Dramaturxia 4 3
    +

    Historia das artes do espectáculo I

    Estudo das raíces e do desenvolvemento teórico e estético das diferentes formas do teatro e doutras artes do espectáculo a través da historia e atendendo á especificidade das competencias do perfil profesional do intérprete. 

    Historia das artes do espectáculo I
    Historia das artes do espectáculo 4 3
    +

    Historia das artes do espectáculo II

    Estudo das raíces e do desenvolvemento teórico e estético das diferentes formas do teatro e doutras artes do espectáculo a través da historia e atendendo á especificidade das competencias do perfil profesional do intérprete. 

    Historia das artes do espectáculo II
    Historia das artes do espectáculo 4 3
    +

    Iniciación á coreografía I

    Inicio á composición coreográfica
    a través do recoñecemento e estudo das técnicas de danza, así como do valor
    expresivo da danza-teatro para a súa aplicación en escena. O corpo como
    instrumento creativo. 

    Iniciación á coreografía I
    Optativa 3 3
    +

    Iniciación á coreografía II

    Inicio á composición coreográfica
    a través do recoñecemento e estudo das técnicas de danza, así como do valor
    expresivo da danza-teatro para a súa aplicación en escena. O corpo como
    instrumento creativo. 

    Iniciación á coreografía II
    Optativa 3 3
    Retórica e oratoria I
    Optativa 3 3
    Retórica e oratoria II
    Optativa 3 3
    TOTAL

    42
    42

    3º curso - Itinerario Textual

    DISCIPLINA MATERIA
    Créditos ECTS
    Horas
    +

    Interpretación V · Grupo A

    Estudo práctico da técnica actoral e dos diversos métodos de creación e construción da personaxe. Adecuación dos recursos expresivos e dos procesos internos e externos aos diferentes xéneros e estilos no ámbito escénico e audiovisual.

    Interpretación V · Grupo A
    Prácticas de interpretación 5 9
    +

    Interpretación V · Grupo B

    Estudo práctico da técnica actoral e dos diversos métodos de creación e construción da personaxe. Adecuación dos recursos expresivos e dos procesos internos e externos aos diferentes xéneros e estilos no ámbito escénico e audiovisual.

    Interpretación V · Grupo B
    Prácticas de interpretación 5 9
    +

    Interpretación VI · Grupo A

    Estudo práctico da técnica actoral e dos diversos métodos de creación e
    construción da personaxe. Adecuación dos recursos expresivos e dos
    procesos internos e externos aos diferentes xéneros e estilos no ámbito
    escénico e audiovisual.

    Interpretación VI · Grupo A
    Prácticas de interpretación 5 9
    +

    Interpretación VI · Grupo B

    Estudo práctico da técnica actoral e dos diversos métodos de creación e construción da personaxe. Adecuación dos recursos expresivos e dos procesos internos e externos aos diferentes xéneros e estilos no ámbito escénico e audiovisual.

    Interpretación VI · Grupo B
    Prácticas de interpretación 5 9
    +

    Sistemas de interpretación I




    Estudo práctico da técnica actoral e dos diversos métodos de creación e construción da personaxe. Adecuación dos recursos expresivos e dos procesos internos e externos aos diferentes xéneros e estilos no ámbito escénico e audiovisual.

    Sistemas de interpretación I
    Sistemas de interpretación 4 3
    +

    Sistemas de interpretación II

    Introdución á técnica actoral e o estudo dos recursos expresivos e dos procesos psicofísicos do actor no teatro do xesto.

    Sistemas de interpretación II
    Sistemas de interpretación 4 3
    +

    Verso I







    Estudo da métrica. Coñecemento e aplicación das graduais. Análise do acento (na palabra, no verso, de intención…), da rima e do ritmo (de cantidade, intensidade…). Recursos literarios. Percepción e melodía do discurso.

    Verso I
    Voz 3 3
    +

    Verso II







    Estudo da métrica. Coñecemento e aplicación das graduais. Análise do acento (na palabra, no verso, de intención…), da rima e do ritmo (de cantidade, intensidade…). Recursos literarios. Percepción e melodía do discurso. Relación corpo-texto. Aprendizaxe e práctica da relación entre o son, a palabra e as atmosferas na transmisión de emocións e sensacións.

    Verso II
    Voz 3 3
    TOTAL

    18
    18

    3º curso - Itinerario Xestual

    DISCIPLINA MATERIA
    Créditos ECTS
    Horas
    +

    Interpretación V

    Introdución á técnica actoral e estudio dos recursos expresivos e dos procesos psicofísicos do actor no teatro do xesto

    Interpretación V
    Prácticas de interpretación 5 9
    +

    Interpretación VI

    Introdución á técnica actoral e estudo dos procedementos e recursos expresivos e dos procesos psicofísicos do actor no teatro do xesto

    Interpretación VI
    Prácticas de interpretación 5 9
    +

    Mimo I

    Estudo dos conceptos, recursos e habilidades físicas que dispoñan ao actor/actriz para a utilización integral do seu corpo, proxectado no espazo, como instrumento expresivo específico para a creación teatral non oral.

    Mimo I
    Sistemas de intepretación xestual 3 3
    +

    Mimo II

    Estudo dos conceptos, recursos e habilidades físicas que dispoñan ao actor para a
    utilización integral do seu corpo, proxectado no espazo, como instrumento expresivo
    específico para a creación teatral non oral.

    Mimo II
    Sistemas de intepretación xestual 3 3
    +

    Sistemas de interpretación I

    Introdución á técnica actoral e estudio dos recursos expresivos e dos procesos psicofísicos do actor no teatro do xesto.

    Sistemas de interpretación I
    Sistemas de intepretación 4 3
    +

    Sistemas de interpretación II

    Introdución á técnica actoral e o estudo dos recursos expresivos e dos procesos psicofísicos do actor no teatro do xesto.

    Sistemas de interpretación II
    Sistemas de intepretación 4 3
    TOTAL

    18
    18

    4º curso

    DISCIPLINA MATERIA
    Créditos ECTS
    Horas
    +

    Adestramento corporal

    font-family:Arial;mso-fareast-font-family:" times="" new="" roman";mso-ansi-language:="" gl;mso-fareast-language:es;mso-bidi-language:ar-sa"="" lang="GL">Introdución á técnica de
    creación e ao estudo de procedementos e recursos que capaciten ao actor para
    abordar unha creación escénica

    Adestramento corporal
    Optativa 3 3
    +

    Análise de espectáculos






    Estudo e práctica
    de diferentes modelos para a análise dos espectáculos teatrais
    aplicados á interpretación, facendo fincapé no teatro como feito
    escénico e os seus distintos xéneros para logo atender os demais
    tipos de espectáculo en vivo (danza, musical, obxectos) e abordar
    asemade a técnica da análise comparativa, o ensaio crítico e a
    interpretación do feito escénico desde coordenadas sociais,
    políticas, históricas, económicas e culturais.


    Análise de espectáculos
    Historia das artes do espectáculo 3 3
    +

    Escenificación

    Principios xerais da escenificación. Análise da situación, do personaxe e da escena. Creación e análise do texto espectacular. 

    Escenificación
    Escenificación 6 4
    +

    Iniciación ao teatro de obxectos
















    Estudo
    dos conceptos, recursos e habilidades físicas que dispoñan ao actor para a
    utilización integral do seu corpo e do traballo co obxecto, como instrumento
    expresivo específico para a creación teatral.




    Iniciación ao teatro de obxectos
    Optativa 3 3
    +

    Introdución á investigación escénica I


    Introdución á investigación escénica I e II


    En tanto o perfil do graduado en arte dramática establece que este profesional estará capacitado para o exercicio da investigación, a materia Introdución á investigación escénica ten como finalidade o desenvolvemento das competencias básicas no eido do deseño e realización de proxectos de investigación nas diferentes disciplinas propias da arte dramática. En consecuencia o programa da materia está orientado por un lado a fornecer as técnicas, ferramentas e recursos propios da investigación científica aplicada ás ciencias sociais e ao campo da creación artística, e polo outro a considerar o sistema teatral como fonte de problemas de investigación. Finalmente o programa tamén se ocupa dos aspectos básicos a considerar na elaboración dun Traballo de Fin de Estudos. 

    Introdución á investigación escénica I
    Pedagoxía 2 2
    +

    Introdución á investigación escénica II


    Introdución á investigación escénica I e II


    En tanto o perfil do graduado en arte dramática establece que este profesional estará capacitado para o exercicio da investigación, a materia Introdución á investigación escénica ten como finalidade o desenvolvemento das competencias básicas no eido do deseño e realización de proxectos de investigación nas diferentes disciplinas propias da arte dramática. En consecuencia o programa da materia está orientado por un lado a fornecer as técnicas, ferramentas e recursos propios da investigación científica aplicada ás ciencias sociais e ao campo da creación artística, e polo outro a considerar o sistema teatral como fonte de problemas de investigación. Finalmente o programa tamén se ocupa dos aspectos básicos a considerar na elaboración dun Traballo de Fin de Estudos. 

    Introdución á investigación escénica II
    Pedagoxía 2 2
    +

    Pedagoxía teatral I


    Pedagoxía teatral I e II


    En tanto o perfil do graduado en arte dramática establece que este profesional estará capacitado para o exercicio da docencia, a materia Pedagoxía teatral está orientada a construír as competencias necesarias para o deseño, posta en marcha e avaliación de proxectos, programas e actividades de intervención educativa, en diferentes tempos e espazos, orientadas a usuarios e colectivos diversos, nos ámbitos formal e non-formal. Igualmente desenvólvense as competencias requiridas na intervención socioeducativa e sociocultural no eido da animación teatral. O programa busca converter ao graduado en arte dramática nun especialista da educación e da animación teatral, ofrecéndolle ao mesmo tempo ferramentas básicas no eido da investigación educativa e na xestión da calidade.   

    Pedagoxía teatral I
    Pedagoxía 2.5 3
    +

    Pedagoxía teatral II


    Pedagoxía teatral I e II


    En tanto o perfil do graduado en arte dramática establece que este profesional estará capacitado para o exercicio da docencia, a materia Pedagoxía teatral está orientada a construír as competencias necesarias para o deseño, posta en marcha e avaliación de proxectos, programas e actividades de intervención educativa, en diferentes tempos e espazos, orientadas a usuarios e colectivos diversos, nos ámbitos formal e non-formal. Igualmente desenvólvense as competencias requiridas na intervención socioeducativa e sociocultural no eido da animación teatral. O programa busca converter ao graduado en arte dramática nun especialista da educación e da animación teatral, ofrecéndolle ao mesmo tempo ferramentas básicas no eido da investigación educativa e na xestión da calidade.   

    Pedagoxía teatral II
    Pedagoxía 2.5 3
    +

    Produción e xestión







    font-family:" arial",sans-serif;mso-fareast-font-family:"times="" new="" roman";="" mso-ansi-language:gl;mso-fareast-language:es;mso-bidi-language:ar-sa"="">Coñecementos
    sobre a lexislación das artes do espectáculo (normativas comerciais,
    administrativas, laborais e de seguridade). Valoración do traballo en función
    do marco socio-laboral. Coñecemento do proceso de elaboración dun proxecto de
    produción desde os puntos de vista comunicativo e económico. Comprensión do
    marco social no que se desenvolvan a creación de proxectos de xestión ou
    produción.



    Produción e xestión
    Produción e xestión 5 4
    +

    Técnicas de expresión oral



    8.0pt;line-height:150%" lang="GL">Aplicación dos fundamentos da práctica textual. Análise
    da estrutura gramatical e dramática do discurso escénico. O texto e a relación
    son -senso.  Exploración da sonoridade do
    texto no corpo e no espazo. Uso das imaxes, sensacións, atmosferas que o texto
    evoca. Equilibrio técnica/emoción. Da exploración á repetición. Aplicación na
    escena.



    Técnicas de expresión oral
    Optativa 3 3
    TOTAL

    51
    51

    4º curso - Itinerario Textual

    DISCIPLINA MATERIA
    Créditos ECTS
    Horas
    +

    Interpretación no audiovisual I

    Aplicación e integración dos recursos técnicos na construcción da personaxe e a súa integración nun proxecto audiovisual.

    Interpretación no audiovisual I
    Sistemas de interpretación 3 3
    +

    Interpretación no audiovisual II

    Aplicación e integración dos recursos técnicos na construcción da personaxe e a súa integración nun proxecto audiovisual.

    Interpretación no audiovisual II
    Prácticas de interpretación 3 3
    +

    Obradoiro de interpretación I

    Aplicación das competencias adquiridas ao longo da formación académica na montaxe teatral. Dialéctica actor/director no proceso creativo.

    Obradoiro de interpretación I
    Prácticas/Sistemas de interpretación 8 8
    +

    Obradoiro de interpretación II

    Aplicación e integración dos coñecementos adquiridos en cursos anteriores dentro do
    proceso creativo e multidisciplinar dun Obradoiro integrado.

    Obradoiro de interpretación II
    Prácticas/Sistemas de interpretación 8 10
    +

    Traballo fin de estudos

    Elaboración e posterior defensa, diante dun tribunal, dun traballo de carácter escénico, coa correspondente memoria, que permita unha demostración empírica de ter adquirido as competencias transversais, xerais e específicas da titulación e do itinerario.

    Traballo fin de estudos
    Prácticas/Sistemas de interpretación 12 12
    TOTAL

    9
    9

    4º curso - Itinerario Xestual

    DISCIPLINA MATERIA
    Créditos ECTS
    Horas
    +

    Acrobacia







    Desenvolvemento e
    potenciación das calidades psico-físicas do actor. Adquisición
    de conceptos e hábitos técnicos relacionados co movemento
    acrobático nun contexto dramático. Aprendizaxe e dominio de
    técnicas acrobáticas elementais aplicadas ao feito teatral.


    Acrobacia
    Movemento 3 3
    +

    Obradoiro de interpretación I







    Apricación e integración
    dos diferentes recursos técnicos adquiridos ao longo dos anos de estudos nun proxecto integrador de creación colectiva.


    Obradoiro de interpretación I
    Prácticas/Sistemas de interpretación 8 8
    +

    Obradoiro de interpretación II

    Apricación e integración dos diversos recursos técnicos adquiridos ao  longo dos catro anos de estudo nun proxecto integrador de creación colectiva.

    Obradoiro de interpretación II
    Prácticas/Sistemas de interpretación 8 10
    +

    Traballo fin de estudos

    Elaboración, e posterior defensa, diante dun tribunal, dun traballo de carácter escénico, coa correspondente memoria,  que permita unha demostración empírica de ter adquirido as competencias transversais, xerais e específicas da titulación e do itinerario.

    Traballo fin de estudos
    Prácticas/Sistemas de interpretación 12 12
    TOTAL

    9
    9

FACEBOOK TWITTER IVOOX PINTEREST LINKEDIN FLICKR CONTACTO
  • Escenografía

    Programacións docentes

  • Dirección escénica e dramaturxia

    Programacións docentes

  • Interpretación

    Programacións docentes

  • ERASMUS+